Beautiful Every Time
The Heart-teller


Diary About Links

hello, im Aimi Ismail. better known as Aimi. Just an ordinary girl :) do follow me.


Follow | Dashboard


My Heartbeat <3


Credits.


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Ainabillah
Resources : x x x

Best view with Google Chrome


Yesterday & Today

Assalamualaikum

Aku x thu kenapa cuti kali nie mood dtng untuk update blog selalu.
Nevermind,
let just go through with this.

Let's talk about yesterday first.

bngun pgi tu, lpak2 jap kat dpur..
pastu lebih kurng pkul 10 am tu prgi Parit Buntar jln2 + hntr abang aku naik bas.
Abng aku nk pergi kolej awl.
ada kerja katanya.

ada la tu projek yg dia nk settle.
dia memang bgus..
i admit it.
tpi, dia suka sngt tunjukkan kebgusan dia tu dpan aku.
sebab tu kdng2 aku rasa geram ngan dia.
tpi, in the other side,
i respect him for some reasons.

dia ngan aku dri dulu memang x ngam sngt.
tpi, since aku msuk boarding school nie,
mcm rpt la jgak sikit..
sebab kdng2 tu, aku cri dia bila nk spill somthing.

pagi and ptng tu mcm x de apa sngt la.
tpi, mlm kelmarin aku suka.
moments yg memang aku thu akn smpai and memang aku tunggu pun.

tengah hri tu ada kenduri sepupu my mom.
diorng pergi, aku x.
Tinggal je kat umah ngan mak cik aku.
haha.

Ptang tu, siblings mak aku semua dtng.
dengan anak2 diorng yg kecil2 lgi tu,
rumah tu dh jdi mcm pesta plak..
hahaha..

biasalah tu.
masa cuti nie je la pun nk gather ramai2 mcm tu.

nanti skolah dh bukak, rumah tok aku nie cmm x de orng.
sunyi je.

mlm kelmarin tu, anak menantu semua bergabung tenaga memasak.
hahahaha..
kitaorng anak dara nie tlng sikit2 jew.
BEST!

lpas hbis mkn semua,
mula la tradisi lama blik..
semua lepak kat dapur,
bila semua dh ada tu,
mcm2 jnis cerita kluar.
family, mertua, skolah, mslh, segala mcm benda kitaorng citer smalam.
hahaha..
aku suka suasana mcm tu.
dapur tu mcm nk pecah je aku rasa.

aku lgi la, gelak je kerja.
Aku rapat dengan semua saudara mara belah mak aku.
tu yg best tu.
Hahahaha..

ckp sikit, gelak, ckp sikit, gelak.

biasalah tu women bila dh gather ramai2.
prkara tu memang biasa pon.
lgipun, masa cuti je pun kitaorng nk gelak2 mcm nie,
waktu lain tu dh jrng jumpa,
masing2 busy dengan kerja masing2.

Semalam memang best. kalau boleh, aku nk stop je masa yg berlalu.

lebih kurng pkul 11 lebih tu, pak long and pak uda aku pun blik.
diaorng x tdor kat situ..

after diorng blik rumah pun x bising dh.
jdi boring blik, sebab semua dh blik..
Huhuhu..

tpi, aku x ngntuk, pastu layan tengok citer Ip Man 2 dnegan Cik na aku.
Smbil tngok tu, dia citer sikit2 psl Ip Man 1.

citer tu best.
last2 skali tu mcm touching jer.
Hahaha..
citer Kung Fu pun touching.
LOL.

Pastu mlm tu tdow la mcm biasa..

bngun pgi tu, rasa mcm lain mcm je bngun time nk solat subuh.

rupa-rupanya demam.
nie la padahnya,
bila lama x demam,
skali demam tu,
truk la jgak.
Huhuhuhu..

okay, aku dh blank.
xthu nk citer apa.

aku nk taip, tpi aku rasa mcm benda yg aku nk taip tu ntah hapa-hapa.

nntilah smbung lgi.
SORRYYYYYYY
NITE2..
:B