Beautiful Every Time
The Heart-teller


Diary About Links

hello, im Aimi Ismail. better known as Aimi. Just an ordinary girl :) do follow me.


Follow | Dashboard


My Heartbeat <3


Credits.


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Ainabillah
Resources : x x x

Best view with Google Chrome


2012, 2013

Hye
Assalamualaikum.
Hello.

Nie la padahnya bila diri sendiri x tahu nk start the story with apa.
aku memang hopeless in choosing the right word.

but, in talking, insyaAllah and Alhamdulillah i can handle it.
dh dekat sebulan baru nk post psl 2012.
x pe lah.

dripada aku post benda yg ntahapa-hapa tu, baik x yah post lngsung.
right?

oh ya, dh masuk 2 weeks since aku blik ssp.
SSP is so-lah modern right now.

TRANSFORMASI yang menyusahkan dan menyukarkan untuk semua orang.
tpi, aku x la merungut sngt...
sebab aku mls nk fikir.
aku ikut jer la..

kalau membantah pun, x leh buat apa..
admin yg buat semua law tu.

maybe cara dia fikir dengan kita fikir lain.
maybe ada kebaikan yg kita x thu, dia tahu.

trying to think positive all the time.
kalau x sebabkn hati nie lmbut nk fikir positive, memang lain la jdinya.

mula2 dengan transformasi yg ntah hapa-hapa nie,
memang la rasa mcm separuh mati..
nnti lama2, okay la kot..
kalau nk ikutkan, schedule memang agak pack la skrng..
no much time to relax.
penat tu x yah ckp la..
dh la everytime nk blik dorm kena naik top floor.
hari2 aku turun naik top floor tu.
buat pnat je..
tpi, kalau fikir positive,
boleh jgak aku ambik kesempatan tu nk kurus..
hri tu kira BMI, turun 2 kg.
tu pun kalau mesin tu x rosak la.
stahun naik turun tangga tu dengan jog track tu every evening, boleh la aku capai impian nk kurus and slim mcm Siti Nurhaliza tu.
Nothing is impossible la.
nak atau tak nak je.

Jadi Form 2 nie, baru ada rasa mcm student sikit..
sebab cg dh push awl2 untuk PMR next year.
kalau form 2 pun dh kena mcm nie,
nnti form 3 x thu nk kata apa.
maklumlah, kitaorng kn last batch PMR.

tu yg cg semua mcm nk push kitaorng awl2.
kitaorng fhm, kalau x nk kna push, jngn duk SBP.
dh la aku SSP. memang lah kn jwbnya.

' Awk semua nie batch last yg PMR, so study la elok2.'

ayat tu hari2 aku dengr stkat nie.
kalau boleh, semua cg yg msuk klas ckp benda yg sama..
nada yg sama pulak tu.

aku story kat ayah aku, dia ckp,
'blik nnti, buat sepanduk UNDERSTAND besar2.
before cg ckp statement tu, angkat sepanduk tu awl2'
bernas jgak otak ayah aku.
haha..

tpi, form 2 nie mcm best je..
ntah la,
aku syng skolah tu.
aku pun x thu knapa..
maybe sebab aku ada kwn2 n cg2 yg understanding.
aku cpat mesra dengan cg yg aku rasa aku boleh buat mcm kwn.

yg lain tu, x sngt lah.
tpi aku okey je ngan semua orng.

oh lupa nk citer.
psl FORM 1!!!!
hahahha...

first time dpt junior rasa pelik je.
selalunye aku yg bgi salam and salam+cium tangan senior lain,
tpi, skrng diorng pulak buat kat aku mcm tu.
rasa mcm plik plak.
next year dpt lgi junior.
bertambah la junior aku.
hahaha..
and bertambah tua la maksudnya tu.

bila fikir yg aku dh form 3 next year, aku rasa mcm tua sngtlah form 3 tu.
hahahhahaha..

x nk jadi tua.
boleh x?
haha.

bila form 1 pnggil aku kak,
rasa mcm diri nie dihargai and disayangi plak.
rser nk glak sorng2 je bila fikir mcm tu.

bila ckp kata ayah aku psl bnyk benda yg kitaorng kena buat dulu
tpi form one this year x yah buat,
ayah aku ckp tu la experience.
bila fikir blik memang btul pun.
best jgak bila kita alami something yg orng lain x alami.

that's what we called experience yg susah nk dpt..
kdng2, bila fikir, best jgak hidup susah.
sebab bnyk experience.
ingt senang ke nk dpt semua tu?

experience x leh beli.